Гейм индустрията през 2020 година в цифри
Въпреки изключително трудната за много хора и бизнеси 2020 година, гейм индустрията в рамките на предходната година е отбелязала сериозен ръст по отношение на общите приходи в размер на почти 20% – 19,6%. Точната сума е 174,9 милиарда долара. Информацията е на GI.biz, а медията базира своята статистика на анализаторски компании като Newzoo, Sensor Tower, GfK Entertainment, NPD Group, Famitsu, ICO, Fancensus, Ampere Analysis, Niko Partners и др.
Грижливо изготвените от Gamesindustry.biz диаграми и графики съдържат изключително любопитна статистика от разнообразно естество. Наред с приходи и най-популярни заглавия, получаваме и най-търсените игри за 2020 година, най-високо и най-ниско оценените (според Metacritic). Също и най-дискутираните заглавия в Twitter, специфична статистика за мобилния пазар, предпочитаните конзоли във Великобритания и не на последно място любимите домашни любимци на играчите.
За 2021 година пожелаваме на всеки гейм творец увеличение на чистата печалба с минимум 20 процента.
Ето и произведението на изкуството на британските ни колеги: