Хидео Коджима проговори за следващото си заглавие и колко успешна е била Death Stranding
Продукцията на Sony Interactive Entertainment и Kojima Productions, Death Stranding, е генерирала солидни приходи и вече е върнала бюджета за нейната разработка. Информацията идва директно от извора наречен Хидео Коджима. Последният споделя любопитна информация в множество аспекти като част от интервюто му за Liverdoor News.
Нещо повече, по думите на японеца студиото си е осигурило достатъчно голяма печалба, която му осигурява и работа по следващо заглавие.
На въпрос как се е представила Death Stranding като продажби Коджима отговаря:
„Надскочихме сумата, необходима ни за постигане на чиста печалба, така че смятам, че се продава достатъчно добре, за да се нарече „успех“. Под успех добавям и възстановяване на разходите за разработката ѝ. Ще пуснем версията за PC съвсем скоро и вече сме осигурили достатъчна печалба, за да се подготвим за следващото начинание, така че няма нужда да се притеснявате.“
Впоследствие японецът е запитан от Liverdoor News какво означава в случая „следващото начинание“.
„Все още не мога да кажа нищо, тъй като сме в етапите на планиране, но вършим различна по вид работа зад кулисите. Съвсем наскоро се разпадна голям проект, така че съм малко разстроен от това (смее се). Е, подобно нещо се случва често в този бранш.“
Медията на пропусна да му зададе и въпрос, свързан с множеството слухове, че той смята да закупи от Konami правата върху Metal Gear Solid and P.T.
„О, това просто не е вярно. Аз поне не знам за подобно нещо (смее се).“
Death Stranding е на пазара от края на 2019 година за PlayStation 4. PC версията ще дебютира за Steam и Epic Games Store на 14 юли.