CEO-то на Take-Two с критика към Google относно Stadia
Google е обещал твърде много при анонса на своята стрийминг услуга Stadia, твърди CEO-то на Take-Two Щраус Зелник.
Въпреки че чисто технически стрийминг технологията на Google работи, тя не е разширила гейминг аудиторията, както са очаквали множество анализатори и Google.
Зелник говори за услугата на Google по време на Bernstein Annual Strategic Decisions конференцията. Човекът на Take-Two сподели своите въжделения за стрийминг услугите като цяло, но допълни, че той и неговите колеги не са очаквали Stadia да има толкова нищожно въздействие върху индустрията на база моментните реалности и числа от потреблението на модерните играчи.
„Премиерата на Stadia е доста слаба. Мисля, че Google обеща твърде много за това какво ще допринесе за индустрията технологията му и част от потребителите са разочаровани от резултатите.“, споделя Зелник.
Той допълва, че е бил силно заинтересуван от потенциала за привличане на нови хора в индустрията – такива, които не инвестират в геймърски PC-та и гейминг конзоли. Според него това обещание от страна на Google е причината Take-Two да се включи рано в поддръжката на Stadia.
“Всеки път, когато се разширява дистрибуцията, потенциално се разширява и аудиторията. Поради тази причина първоначално подкрепихме Stadia при нейната премиера с три заглавия и ще продължим да поддържаме стрийминг услугите като цяло, докато за нас бизнес моделът има смисъл.“
„Твърдението, че стриймингът (на игри) ще бъде трансформиращ беше базиран на вярването, че съществуват много хора, които наистина имат интерес в интерактивното забавление, искат да плащат за него, но не желаят да инвестират в конзолен хардуер. Въобще не съм сигурен обаче, че това се оказа така.“, допълва Зелник.
Въпреки всичко CEO-то на Take-Two вярва, че с времето стриймингът на игри ще намери своята ниша. Още повече, че големи инвестиции в популяризирането му правят и конзолните мастодонти Sony и Microsoft.
Прочее, виждате ли себе си като бъдещ ползвател на гейминг стрийминг услуги? Било то чрез Stadia, Xbox Game Streaming, PlayStation Now или GeForce Now? Кои са основните проблеми, които трябва да преборят гейминг стрийминг услугите, преди да се превърнат в масово явление?
Източник на фотографията: Christopher Michel/Wikipedia