CD Projekt Red с конзолно извинение, което ядоса мнозина, но и успокои други
Феновете на Cyberpunk 2077 със сигурност познават чувството на страх, когато видят бележка в ярко жълт цвят. Чрез такава от полското гейм студио бяха обявили на няколко пъти някои не чак толкова добри новини и ето, че дни след излизането на играта се появи нова такава бележка в Twitter. Въпреки че по идея вече няма от какво да се страхуваме и играта излезе на бял свят, то и тази не е чак толкова позитивна като текстово съдържание.
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) December 14, 2020
“Уважаеми играчи,
На първо място, бихме искали да започнем с извинение пред вас, че не показахме играта на базовите конзоли от последно поколение преди премиерата ѝ и вследствие на това не ви позволихме да вземете по-информирано решение за покупката си. Трябваше да обърнем повече внимание на това тя да върви по-добре на PlayStation 4 и Xbox One.
Второ, ще отстраним бъговете и крашовете и ще подобрим цялостното преживяване. Първият кръг от актуализации току-що беше пуснат, а следващият идва в рамките на следващите 7 дни. Очаквайте повече, тъй като ще актуализираме често, когато са готови новите подобрения. След празниците ще продължим да работим – ще пуснем да големи пача, започвайки с Patch # 1 през януари. Той ще бъде последван от Patch # 2 през февруари. Заедно те трябва да решат най-известните проблеми, пред които са изправени геймърите на конзолите от предходно поколение….
И накрая, винаги бихме искали всички, които купуват нашите игри, да бъдат доволни от покупката си. Ще се радваме, ако ни дадете шанс, но ако не сте доволни от играта на вашата конзола и не искате да чакате актуализации, можете да изберете да възстановите копието си….”
Това е само част от извинително послание на екипа от разработчици на Cyberpunk 2077, което за броени часове събра стотици хиляди харесвания и споделяния в социалните мрежи, а освен това беше и забелязано от Илън Мъск, който дори сподели меме и коментар под поста в Twitter. Трябва да добавим, че не са малко хората, които не са доволни от „извинението“ на полското студио, предвид факта, че те са знаели прекрасно на какво ниво е версията за конзолите, дебютирали през 2013 година, съответно на медиите са предложени единствено кодове за PC версията, както и условие за видео ревютата да се използват единствено кадри, изпратени от CD Projekt Red.
Ако трябва да направим реална преценка на излизането на играта, то бихме я определили като едно от най-спорните заглавия от последните няколко години. Имаме огромен брой от играчи, които са недоволни от всичките бъгове и крашове, но има и много такива, които предпочитат да си затворят очите за проблемите (доколкото е възможно) потапяйки се изцяло в самата история и герои. Ние разбираме и двете страни и се надяваме от CD Projekt Red скоро (в следващите шест месеца) да оправят всички неточности, които засега ни пречат да се насладим на действително обещаващия продукт. Въпреки всички проблеми преди и след премиерата, утопичният свят на The Night City все пак разби всички рекорди по продажби и достигна 1 млн активни потребители в Steam през първите няколко часа след излизане. Дали тази тенденция играчите да стават още повече ще продължи или ще има висок процент върнали своите игри – ще разберем в следващите няколко месеца.