Върху The Last of Us Part II са работили над 2000 души от 14 студиа
Ако се питате как Naughty Dog са постигнали вероятно най-високата визуална консистентност в рамките на отиващата си генерация конзоли, то следващите редове ще ви дадат отговор на подобен въпрос.
На първо място Naughty Dog е работило паралелно с 14 аутсорсинг студиа. Цялата продукция на играта, издадена от Sony Interactive Entertainment, включва 2332 души – 2169 разработчика/маркетинг и 163 (special) thanks.
Външни студиа са работили както върху записването на гласове и маркетингови материали, така и върху аудио миксиране, създаване на 3D пропове и т.н.
Част от външните студиа, помогнали за осъществяването на The Last of Us Part II, достигат близо 60 души.
Пълният списък девелъпъри можете да откриете на следния адрес.
Припомняме, че ворбата на „кучетата“ се посрещна по феноменален начин от критиката, но част от играчите бяха раздвоени заради решения за развитието на сюжета в играта от Naughty Dog. От друга страна Part II се превърна в най-успешното заглавие на Sony след първите три дни на пазара, реализирайки към крайни потребители над 4 милиона копия.
Нашето ревюто можете да откриете на следния адрес.