Unreal Engine 5 и PlayStation 5 – очаквано добра комбинация!
Epic Games показа първите кадри от рендъринг в реално време на PlayStation 5, използвайки своя енджин от следващата генерация – Unreal Engine 5.
Трябва да признаем, че показаното надминава и най-смелите ни очаквания за рендър в реално време. При това на конзолна платформа. Новата версия на енджина ще бъде достъпна като preview за разработчиците в началото на 2021 година и ще има поддръжка както за новата конзола на Sony, така и за Xbox Series X, PC, PS4, Xbox One, iOS, Android дори Mac. Към момента все още липсва информация дали ще може да работи със Switch на Nintendo.
Големите нововъведения в Unreal 5 са две нови технологии, наречени от Epic съответно Nanite и Lumen. Според американската компания с Unreal 5, вървящ на next-gen хардуер, можем да търсим вече визуално ниво, много близко до фотореализъм.
„Желанието ни е следващата генерация да постигнем фотореализъм, който в момента имаме при GC продукциите и да предоставим възможността за изпълнението му по практичен начин до разработчици с всякакви размери чрез високо продуктивни инструменти и библиотеки“, споделят от Epic.
Тепърва обаче ще си говорим за нововъведенията, които ще пристигнат с новия енджин и ние самите нямаме търпение да го тестваме в началото на 2021 година.
Реален next-gen gameplay, сега: