Twitch продължава да расте, Facebook Gaming “диша във врата“ на YouTube
Стрийминг платформите Twitch и Facebook Gaming отчитат значителен ръст през първото тримесечие на годината, докато YouTube “боксува“. Twitch остава безспорният лидер, като на него се дължат 72% от всички изгледани часове, сочи доклад на StreamLabs and Stream Hatchet.
YouTube Gaming също продължава да расте, но е започнал да губи влиянието си през последните 12 месеца. В същото време Facebook Gaming отчита почти двоен ръст на изгледаните часове през последната година.
И трите платформи отбелязват значително увеличение на аудиторията през първото тримесечие на 2021 година, като при Twitch ръстът е с рекордните 97% на годишна база. Стрийминг гигантът може да се похвали с 6,3 милиарда изгледани часове през първите три месеца на годината.
При YouTube изгледаните часове се увеличават от 1,1 милиарда до 1,4 милиарда – колкото да запазят второто място на платформата.
Гледаемостта на Facebook Gaming за първи път надминава 1 милиард часа за едно тримесечие. Така разликата в гледаемостта между YouTube Gaming и Facebook Gaming става все по-малка. Ако това ниво на растеж продължи, Facebook Gaming може да задмине YouTube Gaming.
Гледаемостта в Twitch чупи рекорди между януари и март. Компанията приписва част от своя растеж на категорията си „Just chatting”, която представлява 12% от цялото гледано съдържание.
Докато изгледаните часовете YouTube Gaming боксуват, гледаемостта нараства с 28% на годишна база, но започва да намалява на тримесечна – с 28% в сравнение с последните три месеца на 2020 година. Общият растеж обаче все още е налице.
Издателят, който доминира и в трите платформи, остава Riot Games с игрите League of Legends и Valorant. Двете заглавия са гледани общо 834,2 милиона часа тази година.
Не пропускайте да се абонирате и за нашия Twitter акаунт, както и за Facebook страницата ни.