Фил Спенсър: Скокът при следваща генерация конзоли ще бъде подобен на прехода между 2D и 3D
Босът на Xbox звеното в Microsoft, Фил Спенсър, разкри в няколко свои Twitter публикации какво очаква от конзолите от следващо поколение, които ще дебютират в края на настоящата календарна година.
По думите на „човека от Редмънд“ скокът от Xbox One към Xbox Series X ще бъде подобен на прехода между 16-битовите (Mega Drive на SEGA и SNES на Nintendo) и 32/64 битовите конзоли (Sega Saturn, PlayStation и Nintendo 64) и по-конкретно промяната от 2D към 3D графика.
Фил Спенсър работи в Xbox подразделението от 2014 година и е отговорен за позитивните последни години на конзолата Xbox One след лошия старт на въпросната в края на 2013 година.
„RT (Ray Tracing) на конзола ще бъде чудесно (допълнение). Фокусиран съм и върху работата свързана с Dynamic Latency Input/DLI (колко бързо действията на играча се изобразяват на екрана – бел. Ред). Моето усещане за промените в игрите, които ще се предлагат за предстоящата генерация конзоли, е че ще са драстични както при прехода между 2D и 3D. Базирам това си твърдение на подобренията в CPU-то, DLI, SSD и скоростта на пренос на данни.“
В следващ свой „туит“ Спенсър допълни, че съвсем скоро можем да очакваме анонс и демонстрация на първите игри за Xbox Series X. За съжаление без да посочва конкретни дати.