Microsoft Flight Simulator 2020 е The Last of Us Part II за Microsoft. Минус разединената аудитория
Пресен анализ сочи, че се очаква Microsoft Flight Simulator да генерира над 2,6 милиарда долара в хардуерни продажби през следващите три години.
Статистиката идва от Jon Peddie Research, аналитична компания, специализирана в хардуерни приходи от гейм индустрията.
„Jon Peddie Research (JPR), глобалният лидер в проследяването на хардуерните разходи на играчите, анализира въздействието върху продажбите от пускането на Microsoft Flight Simulator 2020“, се казва в официалното изявление. „Това включва нови компютри, надстройки на процесори, подобрения на дисплея, контролери, опции за управление на полети, педали и рулове, компоненти за симулационни изживявания като седалки и рамки и продажби на VR оборудване“.
JPR провежда своите изследвания, като разделя играчите в три категории – начално, средно и високо ниво. Очевидно се очаква хората, които клонят към по-високия край на спектъра, да харчат повече.
„На база очакваните продажби в размер на 2,27 милиона копия от Flight Simulator 2020, реализирани през следващите три години, JPR изчислява, че в този период 2,6 милиарда долара ще бъдат изразходвани за хардуер със специфичното намерение за подобряване на изживяването от играта“, се казва в изявлението. „Много повече ще бъдат изразходвани за целия цикъл на продажбите на заглавието.“
„Симулаторите на полети са изключително взискателни към графични възможности на компютъра и възнаграждават висока разделителна способност, големи дисплеи и използване на VR“, казва анализаторът Тед Поллак. „Когато се пуснат нови симулатори, хардуерът за тяхното стартиране с максимални настройки и производителност дори още не съществува.“
Така де, Microsoft Flight Simulator 2020 е вероятно най-важният софтуерен продукт на Microsoft през 2020 година (както знаем Halo Infinity няма да го бъде в рамките на въпросната) и колкото и странно да изглежда подобно твърдение, може да се нарече TLOU Part II за редмъндския гигант.
Средните оценки на двете игри са сходни – да се чете зверски високи. И двете заглавия се продават чудесно и са практически най-добрия софтуер за годината на двете компании. Разбира се бонусът за MS е, че аудиторията на Microsoft Flight Simulator 2020 по никакъв начин не е разединена, но предвид тематичната насоченост на двете творби това до голяма степен е и очаквана реакция от публиката. В кратце въпреки COVID-19 и очакването на новите конзоли на Sony и Microsoft, по отношение на качествен гейминг 2020 ни доставя до момента с камионите. И това е чудесно.