Как е създадена Лейди Димитреску – новата любима звезда на играчите
Capcom показа нови изображения на художествената еволюция на лейди Димитреску и нейните дъщери в Resident Evil Village. В интервю за IGN режисьорът на играта Миримаса Сато споделя, че екипът е бил наясно от самото начало, че селото ще бъде в основата на средата, в която ще се развива действието.
Той също така казва, че е насърчил екипа от разработчиците да изпробва възможно най-много „странни“ идеи, докато са били във фаза на планиране, за да поемат франчайза в нова посока.
„След това започнахме да мислим за героите. За да създадем село с атмосфера и присъствие, жителите, които живеят там, са изключително важни “, казва Сато. „За основните врагове ние мислим в каква област ще бъдат и какъв опит могат да предложат. Начинът, по който представяме героите и изграждаме тяхното развитие, може да звучи подобно на Resident Evil 4.“
Но как е проектирана лейди Димитреску? Томонори Такано, арт директор, разкрива, че всичко е започнало с Миа, едно от основните лица на Resident Evil 7.
„Рециклирахме модела на Миа от Resident Evil 7 и я облякохме в костюм и шапка. Мислех, че това би било достатъчно, за да изглежда призрачно, но не успях да я накарам да ме ужаси. Затова решихме да направим моделирането много по-голямо “, казва Такано;
„Така произлезе лейди Димитреску. Нарисувах концепция, при която тя се навежда, за да може да мине през врата. Тогава почувствах, че това може и да сработи „
Апропо, появата на героинята е вдъхновена от модата от 60-те години, нещо, което ще я отличава от останалите основни врагове.