Игри продавани по дигитален път са генерирали 127 милиарда долара през 2020 г.
Разходите за дигитални игри са се увеличили с 12% за година, достигайки 127 милиарда долара през 2020 г.
73,8 милиарда долара са изхарчени за мобилни игри, 33 милиарда долара за PC заглавия и 19,7 милиарда за конзолни, сочи информация на SuperData.
Free-to-play игрите са генерирали 78% от разходите или 98,4 милиарда долара, което е ръст от 9% на годишна база.
За тъй наречените premium заглавия са изхрачени 24,5 милиарда долара, а ръстът при техните продажби е с цели 28% за една година. Резултатът се дължи на основно заглавия като Doom Eternal, The Last of Us Part 2 и Cyberpunk 2077.
Очакванията на анализаторите са дялът на интерактивните забавления да нарасне с 2% през 2021 г. и да достигне до 142 милиарда долара.
А сега ви представяме топ 10 на premium заглавията с най-големи приходи през 2020 г.
1. Call of Duty Modern Warfare – 1.91 милиарда долара
2. FIFA 20 – 1.08 миларда долара
3. Grand Theft Auto V – 911 милиона долара
4. NBA 2K21 – 889 милиона долара
5. NBA 2K20 – 771 милиона долара
6. Call of Duty: Black Ops Cold War – 678 милиона долара
7. Animal Crossing: New Horizon – 654 милиона долара
8. Cyberpunk 2077 – 609 милиона долара
9. The Sims 4 – 462 милиона долара
10. Doom Eternal – 454 милиона долара
И топ 10 на най-печелившите FTP заглавия:
1. Honor of Kings – 2.45 милиарда долара
2. Peacekeeper Elite – 2.32 милиарда долара
3. Roblox – 2.29 милиарда долара
4. Free Fire – 2.13 милиарда долара
5. Pokemon Go – 1.92 милиарда долара
6. League of Legends – 1.75 милиарда долара
7. Candy Crush Saga – 1.66 милиарда долара
8. AFK Arena – 1.45 милиарда долара
9. Gardenscapes: New Acres – 1.43 милиарда долара
10. Dungeon Fighter Online – 1.41 милиарда долара