1,5 милиона американски потребители играят облачни игри във Facebook всеки месец
1,5 милиона американски потребители играят облачни игри във Facebook всеки месец, сочи доклад на компанията.
Към момента платформата предлага над 25 облачни игри, сред които Roller Coaster Tycoon Touch на Atari, Lego Legacy Heroes Unboxed и Dragon Mania Legends на Gameloft и State of Surviva на FunPlus. Социалната мрежа започва да си партира с Ubisoft и Assassin’s Creed Rebellion излиза във Facebook Gaming.
Facebook заявява, че работи в посока намаляване на латентността при игра в облака както на Android, така и на PC. Това ще отвори възможност за включване на повече жанрове игри, като към момента компанията е отправила поглед към мобилни спортове, карти, симулации, стратегии, екшън/приключенски заглавия и пъзели.
От Facebook отбелязват, че спазват обещанието, което са дали в началото – да не начисляват абонаментни такси и да не се опитват да заменят конзоли, компютри или мобилни телефони. Социалната мрежа отчита, че изгражда с умерени темпове своя каталог с free-to-play заглавия.
Facebook Gaming стартира в края на октомври миналата година, като първоначално беше достъпна за Android и уеб в определени райони на САЩ. В момента покрива 98% от потребителите в страната и компанията планира да ги направи 100% до есента, както и да достигне Европа в началото на 2022 година.