Гейм индустрията отново удря останалите развлекателни индустрии що се отнася до общи продажби
Видеоигрите са най-закупуваните развлекателни продукти през първите 12 седмици от мерките за социална изолация във Великобритания.
Нов доклад на Асоциацията на търговците от развлекателната индустрия показва, че макар Disney да има двата най-продавани продукта, останалата част от класацията е доминирана от видеоигри.
От 23 март до 13 юни три от петте най-продавани развлекателни артикула са видеоигри: FIFA 20, Call of Duty: Modern Warfare и Grand Theft Auto 5, съответно.
Те бяха надминати само от изданията на Star Wars: The Rise of Skywalker и Frozen 2 за домашно видео.
Видеоигрите представляват половината от десетте най-продавани продукта и 21 позиции в Топ 40.
FIFA е единствената видеоигра, продала над половин милион копия в рамките на отчетния период, допълва GI.biz. Продажбите GTA V, издадена през 2013 година, са малко над 400 хиляди копия.
Данните за продажбите обхващат физически и някои дигитални продажби. Някои компании, например Nintendo, не споделят числа за закупените онлайн игри.
Можете да намерите първите десет заглавия по-долу:
Star Wars: The Rise of Skywalker (Walt Disney Studios)
Frozen 2 (Walt Disney Studios)
FIFA 20 (Electronic Arts)
Call of Duty: Modern Warfare (Activision Blizzard)
Grand Theft Auto 5 (Rockstar Games)
1917 (Universal Pictures)
Jumanji: The Next Level (Sony Pictures)
NBA 2K20 (2K Games)
Monopoly Plus (Ubisoft)
Bad Boys For Life (Sony Pictures)