Cyberpunk 2077 – какво ни казват ревютата?
Не сме сигурни дали хайпът по излизането на Cyberpunk 2077 е по-голям от този за PS5, но знаем, че е реален, защото остават по-малко от 24 часа заветния ден, когато ще можем да се гмурнем под неоновите светлини на Нощния град. Въпреки това, за добро или лошо, започнаха и да излизат ревюта на играта – повечето от тях, даващи очаквано хубави оценки, но също така отбелязващи и проблемите.
Предвид натоварената ни програма, не сме имали възможност да тестваме на по-ранна дата утопичното преживяване, което са сътворили CD Projekt Red, но ви даваме част от някои от най- популярните ревюта на професионалисти в гейм индустрията.
Оуен Гоф (Digital Spy):
Cyberpunk 2077 е изключително добре изградена, масивна игра, с обрати в наратива, дълбока история и великолепен отворен свят, който ви вкарва в това дистопично бъдеще, пълно с опасни банди, злодейски корпуси и борци за свобода.
Имахме проблем с няколко мисии, които ви принуждават да станете свидетели на някои доста ужасяващи неща или да участвате в действия, които не ни бяха много приятни да извършим. Знаем, че това е 18+ заглавие и трябва да е хипер-насилствено изследване на дегенеративното бъдеще, където онлайн културата е имунизирана срещу шок, но след като изиграете няколко мисии за себе си, смятаме, че ще разберете какво се опитваме да кажем – особено ако завършите всички второстепенни куестове.
Сам Ловридж (Gameradar)
Ще искате да преоткриете всичко, което Cyberpunk 2077 може да предложи, защото основната кампания е изненадващо кратка – ако се фокусирате единствено върху основните куестове и игнорирате страничните задачи и другите примамки на Нощния град, то може да завършите играта някъде за около 15- 20 часа.
Тук страничните куестове са изключително важни – и доста погрешно възприемани. Макар да е изкушаващо да ги отхвърлим като просто нещо, които запълва сюжета, те сами по себе си са кампанийни арки, изследващи комуникации с основни герои, които внасят светлина, цвят и комплексност в главната история – да не говорим за възможността да повлияем на завършека на играта. Макар че няма да ви спойлна нищо, при страничните куестове ще преоткриете различната страна на Cyberpunk 2077 – по-емоционалната, човешка страна, далеч от оръжията, бандите и кръвопролитието. Ще станете толкова емоционално инвестирани в тези герои, че е лесно да се вглъбите в тях повече, отколкото в собствения си герой V.
Том Маркс (IGN)
За съжаление, както казах преди, при толкова богата игра със сигурност ще има някои проблеми – и докато самите куестове са забавни, начинът им на управление е може би едно от най-недодяланите неща, на които попаднах. Дневникът на куестове на Cyberpunk 2077 е голям разхвърлян списък и да разберете кой от всички да завършите, е проблем поради няколко причини: няма индикации за XP, пари, предмети или Street Cred, с които куестът ще ви възнагради; няма усещане за това колко труден ще бъде даден куест извън неясния дескриптор за „Опасност“.
За щастие едно от любимите ми неща в Cyberpunk 2077 изобщо не включваше менюто за куестове: шофирането. Най-просто казано, Нощният град е зашеметяващ и не мисля, че някога съм виждал друг такъв във видеоигра, дори близък до него по обхват или стил. Той е великолепен, богат на детайли и с вертикалност и мащаб, който е наистина невероятен, като същевременно се чувства, че може да е истинско място. Не, не можете просто да влезете в която и да е сграда или да преминете през всеки един етаж от тези, в които можете – това не е нереално високата летва, която играта се опитва да удари. Но има още толкова много неща за разглеждане и толкова много различни места и мисии. Кварталите също могат да бъдат впечатляващо разнообразни визуално и въпреки че е налична система за бързо пътуване, аз честно се чувствах така, сякаш пропускам от историята, като я използвам.
Cyberpunk 2077 излиза на 10 декември за PS4, Xbox One и PC. Версиите за PS5 и Xbox Series S/X ще бъдат налични през 2021 година и ще са безплатни за притежателите на PS4 и Xbox One.