Използването на DLSS в Unreal 4 се превръща в детска игра
Използването на DLSS в Unreal 4 се превръща в детска игра
Epic Games пусна NVIDIA DLSS плъгин за Unreal 4, позволяваща на разработчиците да внедрят самообучаващата се невронна мрежа, която използва силата на NVIDIA RTX Tensor ядрата, с цел да увеличи скоростта на кадрите за секунда и да създаде по-ясна картина от по-ниска резолюция, доближавайки се до качеството на по-високата нейтив резолюция.
До момента внедряването на DLSS в енджина на Epic беше далеч по-сложен за изпълнение процес.
За незапознатите, ето какво предоставя DLSS на крайните потребители, директно предоставено от NVIDIA:
Безкомпромисно качество с по-висока производителност: Технологията NVIDIA DLSS използва AI базиран рендъринг, за да създаде качество на финалното изображение, което е сравнимо с нейтив разделителна способност, изобразявайки по конвенционален начин само част от пикселите на екрана.
Персонализируеми опции: DLSS ви позволява да изберете няколко режима за качество на изображението (от Quality до Ultra Performance). Потребителите могат да променят начина, по който искат да балансират качеството и производителността, като контролират основната разделителна способност на играта. Режимът на производителност позволява до 4X AI супер-резолюция (т.е. 1080p -> 4K), докато новият режим Ultra-Performance позволява до 9X AI супер-резолюция (1440p -> 8K).
Повече информация за плъгина ще откриете на следния адрес.