Над един милиард часа гейм стрийминг са гледани във Facebook Gaming в рамките на последното тримесечие
След значителен скок при стрийминга на игри, наблюдаван поради карантинния период, свързан с пандемията, изглежда, че зрителската аудитория за последното тримесечие донякъде се нормализира, въпреки че YouTube и Facebook Gaming продължават да отчитат печалби.
Според тримесечния доклад на Stream Hatchet, гледаните часове в Twitch през юли до септември 2020 г. са достигнали 4,7 милиарда спрямо рекордните 5,1 милиарда през предходното тримесечие, но все пак са значително повече от онези 2,8 милиарда часа, наблюдавани през същото тримесечие на 2019 година.
Наблюдаваните часове на YouTube за игри продължават непрекъснато да нарастват до 1,7 милиарда през последното тримесечие спрямо 1,5 милиарда през предходното и 724 милиона в рамките на третото тримесечие на 2019 година.
Часовете в гледане как някой друг играе във Facebook също продължават да се увеличават, нахвърляйки 1 милиард часа за първи път през третото тримесечие на тази година, след като стойностите бяха малко по-ниски през последното тримесечие.
Стрийминг часовете там са били половин милиард през четвъртото тримесечие на 2019 г. и са били само 269 милиона за предходното тримесечие.
League of Legends беше най-гледаната игра за последното тримесечие с 543 милиона гледани часа, последвана от Fortnite с 426 милиона часа. Among Us, която стартира през третото тримесечие, достигна 232 милиона гледани часа и е 8-та най-гледаната игра на териториите на трите основни платформи.