
Tech: Как се създаден светът на Cyberpunk 2077
Ок, пресният продукт на CD Project RED вече е едно от най-противоречивите гейм творения, които са издавани някога. И полемиките около него вероятно ще продължат още дълго време.
В този текст обаче искаме да наблегнем на работата на изключително талантливите девове, работещи за полското студио.
В случая Кацпер Ниепоколчетски и Михал Янишевски, водещи художници, отговарящи за терените в CD Projekt RED. Те споделят пред екипа на Quixel повече информация за създаването на визуалния облик на света в Cyberpunk 2077, допълвайки информация за работата им с Megascans библиотеката.
В интервюто талантливите художници разкриват своите визуални вдъхновения, стил и художествена посока на всеки квартал в Night City. Как екипът е постигнал баланса между разказване на история и изучаването на света в играта.
Независимо че екипът е създал свой собствен метод за текстуриране, базиран на вътрешни инструменти и интеграция на Substance Designer и Substance Painter, той е разчитал силно и на Megascans колекциите за количество детайли от всяка област в играта.
„Огромно предимство е, че всички асети се идват с LOD [ниво на детайлност], което помага много при оптимизацията. Други обаче, използвайки source LOD и нормал мапове директно от библиотеката на Megascans, изискваха някои корекции, за да работят в симбиоза с останалите ни асети. С нашия вътрешен работен метод и използвайки геометрия на всеки меш и нормал мапове, успяхме да създадем албедо текстури, когато те са необходими, за да получим финални асети, които са по-подходящ за нашите нужди.“, споделя Кацпер Ниепоколчетски.
Cyberpunk 2077 е на пазара за PC и конзоли, като на този етап можем да препоръчаме играта единствено за PC-та с висока производителност.
В рамките на цялото интервю художниците обсъждат и продължилия осем години дев-процес на играта. Можете да го прочетете на следния адрес.