Вълненията на Naughty Dog относно PlayStation 5
Говорейки по време на появата си в новия подкаст на Nintendo легендата Реджи Фий-Еме, творческият директор на Naughty Dog Нийл Дръкман коментира предстоящия PS5 и какво означава конзолата за разработчиците, особено що се отнася до намалените времена на зареждане, осигурени от SSD-то, на което ще разчита машината.
„В края на всяко поколение винаги усещаме ограниченията. Винаги се чувстваме сякаш сме притиснати от куп ограничения, независимо дали става въпрос за памет или процесор или скорост на твърдия диск“.
„Когато стартира ново поколение (конзоли), това пък е нож с две остриета. От една страна трябва да изградите нови технологии за новия хардуер и това може да бъде трудна битка. Но от друга страна изведнъж усещате тази свобода и си казвате „Боже мой, можем да дишаме отново!“ и „Можем да се откъснем от тези ограничения“.
„Едно от нещата, които ни вълнуват, е твърдият диск и какво означава почти безпроблемно зареждане. След като играчите започнат приключението, никога да не виждат екран за зареждане (loading). И има толкова много работа, която се случва зад кулисите на това как проектираме нивата, как ги разделяме и всичко това е невидимо за играча“.
„Но сега, знаейки, че ще можем да заредим нещата по-бързо, това означава, че дизайнерите не трябва да бъдат толкова ограничени от начина, по който подреждат елементите, така че съм развълнуван да видя възможностите, които се отварят пред нас.
Дръкман посочва още, че екипът няма да се гмурне първо в PS5, а най-напред ще се отдаде на добре заслужена почивка след завършването на The Last of Us Part 2.