Sensor Tower публикува детайлен анализ на данните за пазара на мобилни игри, показващ, че топ 100 на мобилните игри представляват повече от половината от всички разходи на играчите през 2020 година. 64,4%, ако трябва да бъдем точни. Изследването показва, че докато делът на приходите за топ 100 на мобилните игри в САЩ е намалял през последните четири години, то разходите на играчите в тази категория са се увеличили с повече от 35 процента между 2019 и 2020 г. до 14,4 милиарда долара. Според Sensor Tower този растеж може да се отдаде на последствията от пандемията.
Анализът на глобалния пазар обаче реално очертава различна картинa. Данните на Sensor Tower показват, че: „Топ 100 представляват 53,5% дял от глобалните разходи на играчите през 2020 г., което е приблизително 1 процентен увеличение спрямо 2019 г., но спад спрямо 2017 година, когато процентите са били 56“
Анализът на Sensor Tower нагледно демонстрира, че мобилният пазар все още е в процес на глобално разрастване, при това за всички игри, а не само за най-популярните блокбъстъри. Сред най-популярните продукти можем да срещнем имената на азиатски представители като Honor of Kings на Tencent, Monster Strike на Mixi и Lineage M на NCSoft, както и глобални развлекателни софтуери като Pokémon GO на Niantic, Roblox на Roblox Corporation и PUBG Mobile на Tencent.
Повече информация ще откриете на следния адрес.
Ако искате да си намерите работа в мобилната индустрия, то проверете обявите на родни компании като Gameloft Sofia и Zariba Games.