Tencent подготвя конкурент на Twitch
Twitch безспорно е доминиращата сила на пазара на гейм стрийминг на живо, но китайският конгломерат Tencent може би се готви да се намеси в борбата. В доклад на Bloomberg се твърди, че компанията тества мобилно фокусирана платформа за стрийминг на живо в САЩ от поне март насам, а сега се подготвя да стартира програма за партньорство на стойност 30 милиона долара, която ще заработи през юли.
Trovo все още е в бета тестване и е много малка в сравнение с Twitch. Най-голямата игра в платформата, Call of Duty Mobile, в момента има едва 2600 последователи, докато цялата категория Valorant има по-малко от 200. Програмата за партньорство Trovo 500 има за цел да увеличи тези числа, като предлага увеличени финансови стимули за 500 стриймъри в пет различни категории.
Топ 20 процента във всяка от петте категории също ще получат бонуси въз основа на класиране и темп на растеж. Програмата може също така да бъде разширена в бъдеще, за да въведе повече стриймъри и мултиплатформен стрийминг.
Неотдавнашното затваряне на платформата Mixer на Microsoft, за която гигантът инвестира около 30 милиона долара на Ninja преди по-малко от година, прави времето за появата на Trovo 500 доста интересно.
През 2019 г. стартира Tencent своя Steam конкурент WeGame в цял свят и въпреки че все още има сравнително малък брой игри, South China Morning Post съобщи по-рано тази година, че са достигнали приблизително 70 милиона активни потребители месечно.