Светът на Ghost Of Tsushima е обяснение в любов към красивия остров
Sucker Punch Productions разкри, че Ghost of Tsushima ще се похвали с три региона, които ще изследват играчите в рамките на дългоочакваното заглавие на самураите, както и над 40 „разнообразни биома“, разпространени из целия отворен свят.
Изказвайки се в публикация в блога на PlayStation, ръководителят на дизайна на света в играта Джоана Уанг разкри, че екипът разработчици посещава Цушима многократно по време на продукцията, описвайки го като „красиво място, пълно с планини и гъсти гори.“
Естествено, изобразяването на острова в Ghost of Tsushima не е възпроизведено 1:1, а по-скоро представлява „преклонение към всичките му части“, казва Уанг.
„Ghost of Tsushima е най-голямата игра, която някога сме правили. Картата е разделена на три региона, изпълнени с повече от четиридесет разнообразни биоми и стотици интересни точки. Нашата цел при изграждането на игра с отворен свят винаги е „ако можете да го видите, можете да го достигнете“, с възможно най-малко изключения“.
„Ще пътувате през буйни гори, ще прекосите блатисти земи и ще откриете замръзнали планински пейзажи. Събрахме толкова много препратки от филми, игри, картини и дори туристически плакати, за да черпим вдъхновение. Искаме да ви представим един автентичен, правдоподобен свят; свят, който би ви поканил да го изследвате; свят, който е богат и пълен с изненади“, завършва тя.
Ghost of Tsushima е планирана за издаване само за PS4 на 17 юли, а вече е налична опция за предварително зареждане за тези, които са поръчали дигиталната версия на играта.