Светът на Cyberpunk 2077 и как ще работят куестовете спрямо тези в The Witcher 3
В един от най-големите софтуерни продукти на 2020 година, Cyberpunk 2077, над 1000 NPC (non playable characters) ще си имат своите ежедневни процедури, навици и въобще ще живеят свой собствен живот. Последният е нагласен ръчно от CD Projekt Red, научаваме от GameStar.
Припомняме, че голяма част от NPC-тата в The Witcher 3 не разполагат с ясно изградено ежедневие. За Cyberpunk 2077 споменатите 1000 плюс NPC-та ще изпълняват списък от задължения на база конкретен час от деня. Те ще си вършат своите занимания без никакво участие от страна на играча. Апропо, това ни напомня за оригиналното Shenmue от 1999 година, което беше пионер в тази област. От споделената от GameStar информация разбираме още, че тези герои ще си имат своите персонализирани реакции и маниери.
Що се отнася до модерни игри, GameStar подава пример за подобен вид скриптове на персонажи, които не се управляват от играча, с Red Dead Redemption 2 на Rockstar.
Друга новост, или по-скоро подобрение при Cyberpunk 2077 спрямо The Witcher 3, е възможността играчите да завършат даден куест по поне три пъти повече начини, отколкото при предходния хит на CD Projekt Red. GameStar допълва, че екипът на поляците се е опитал да измисли най-безумните начини за постигане на дадена цел и как историята трябва да продължи, въпреки еквилибристиките при изпълнението на даден куест. Единственият начин да се провали мисия е героят да умре, твърдят от CD Projekt Red. Като пример за безумно изпълнение на куест поляците споделят следното:
„Разговаряш с някого, прострелват те и вместо да отвърнеш на удара, бягаш и си купуваш хамбургер, но мисията трябва да продължи“.
Така де, нямаме търпение да получим Cyberpunk 2077 на 17 септември 2020 година за PS4, PC, PS5, Xbox One и Xbox Series X.