Срив на продажбите на Crash Bandicoot 4 спрямо тези на N. Sane Trilogy?
Намираме се в средата на пандемия, на месец от премиерата на PlayStation 5 и в среда, в която все повече и повече играчи избират дигитален софтуер – но въпреки всичко това, някой в Activision със сигурност ще бъде разочарован от физически продажби на Crash Bandicoot 4: It’s About Time във Великобритания. За да бъдем честни, заглавието е начело в класациите – но пък при регистриране на 80% спад в сравнение с Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, която стартира само на една платформа – PS4.
Това може да е сигнал за събуждане за издателите, които искат да прокарат по-високи цени: играта струва над 54,99 британски лири и въпреки че нямаме достъп до данните за дигиталните продажби, е трудно да си представим, че феновете се редят на тълпи, за да закупят игра на подобна цена от PlayStation Store.
Разбира се, това са само физически данни за продажбите на платформъра във Великобритания и е напълно възможно заглавието да има по-голям успех в световен мащаб. Всъщност, надяваме се на това! И ощем, Crash Bandicoot 4: It’s About Time е реализирал 82% от своите продажби именно на хардуера на Sony.
Въпреки всичко Crash Bandicoot 4 успя макар и с малко да изпревари Star Wars Squadrons, която дебютира на второ място в британските софтуерни класации. По същия начин играта регистрира 72% по-малко продажби от Star Wars Jedi: Fallen Order, макар че трябва да отчетем, че получи много по-малка маркетингова кампания. Untitled Goose Game беше единственото друго ново физическо издание за седмицата, влезе в класациите на 34-а позиция.
Коронавирусът несъмнено оказва въздействие – но ситуацията ви кара да се чудите как ще се справят тези нови игри с по-високи цени, нали?