Skull And Bones ще излезе като онлайн заглавие, базирано на GaaS модела?
Нов доклад на VGC прогнозира, че играта Skull and Bones е рестартирана по вътрешно решение на Ubisoft, като заглавието вече е пиратска игра с отворен свят, която ще се предлага като услуга, а в основата ѝ ще стоят решенията и сътрудничеството между играчите.
VGC е научил от своите източници, че решението да рестартира играта и да се замени предишния премиум модел е взето още през 2019 година. Към момента играта е в GaaS формат с фокус върху сътрудничеството между играчи, като светът и сюжетът ще се развиват с редовни актуализации.
Социалните и други елементи, познати от Fortnite, са ядрото на новата посока за Skull and Bones. Ръководното дев звено в играта също се е променило, като предишният творчески директор Джъстин Фарен е напуснал и Елизабет Пелен е заела неговата позиция.
Пелен е в Ubisoft от 20 години и режисира култовия шутър XIII, като бе и водещ дизайнер на втората игра от класическата поредица Splinter Cell.
Skull and Bones изненадващо липсваше от вчерашния форум Ubisoft Forward и не е виждана в официални канали на издателя повече от две години.
Премиерната дата към момента е насрочена за април 2021 година.