Quantic Dream сформира ново студио в Монреал
Quantic Dream, разработчикът на Heavy Rain, Beyond: Two Souls и Detroit: Become Human, разкри, че стартира ново студио в Монреал, Канада.
Стефан Д’Астус, бивш шеф на Eidos Montreal и основател на Square Enix Montreal, ще бъде генерален мениджър на Quantic Dream Montreal. Йохан Казо, бивш дизайнер на водещи проекти в Assassin’s Creed Valhalla, се присъедини към екипа като директор на геймплея за следващите проекти на Quantic Dream.
„Откриването на Quantic Dream Montreal е важна стъпка в нашето развитие“, сподели Гийом дьо Фондау-миер, един от изпълнителните директори на Quantic Dream и председател на Quantic Dream Montreal. „Изпълнението на няколко нови проекта ни кара да стартираме голяма програма за набиране на персонал за 2021 г. За всички необходими роли. Quantic Dream отваря нов офис в Монреал, за да изгради бързо достатъчно голям екип“, съставен от експерти от региона. Ние планираме да наемем по-голямата част от екипа тази година, посредством създаването на приблизително 50 позиции до края на 2021 г. „
„За мен е голямо удоволствие да се присъединя към Quantic Dream и да открия това ново студио в Монреал“, добави Стефан Д’Астус, генерален мениджър на Quantic Dream Montreal. „Продукциите на Quantic Dream се открояват в много отношения и по-специално с високото си ниво на качество. Нашата цел е да привлечем опитни таланти в Quantic Dream Montreal, от Канада и САЩ, и по-специално дизайнери, програмисти и аниматори, които ще работят в тясно сътрудничество с нашите екипи в Париж за разработване на AAA заглавия за PC и конзоли от следващо поколение.“
Ок, може би занапред студиото ще работи върху повече от един проект по едно и също време?