PS5 и Unreal Engine 5 ще позволят филмово качество на графиката, твърди Epic
Ким Либери, главният технологичен директор на Epic Games, сподели, че PlayStation 5 и Unreal Engine 5 ще позволят next-gen игрите да бъдат съставени от асети, които днес виждаме единствено във филмите, които използват компютърно генерирана графика. При това в реално време.
Една от целите на споменатия Либери от много години е била компютърната графика, генерирана в реално време, да бъде близка до тази, която виждаме във филмите.
„Винаги съм желал компютърната графика, рендвана в реално време и в частност игрите, да бъдат толкова правдоподобни и реалистични, колкото е един модерен филм.“
Според Либери Unreal Engine 5 технологията Nanite ще е важен фактор за постигането на тези цели:
„Next-gen графиката и мощността на новите процесори не само ще направят игрите по-въздействащи, но и ще позволят изцяло нови концепции за геймплей, които могат да се възползват от напълно динамична среда и осветление, силно подобрена физика, по-интелигентен AI и по-богато мултиплейър преживяване.“
Припомняме, че Epic работи в посока максимално доближаване на рендъринга в реално време до CGI качеството от няколко години, като големият пробив бяха визуалните ефекти в успешния сериал на LucasFilm – The Mandalorian.
Важно е да подчертаем също, че нещата, които споделя Epic за PlayStation 5 по отношение на качествата на next-gen графиката, ще бъдат до голяма степен валидни и за модерните hi-end PC-та и Xbox Series X на Microsoft.