PlayStation е бранд номер 1 в САЩ сред младите хора
Ново проучване на Brand Intimacy Study за териториите на САЩ демонстрира силата на гейм индустрията и по-конкретно PlayStation бранда. Споделените резултати са базирани на потребители на възраст между 18 и 34 години.
PlayStation е най-предпочитаната марка в САЩ от младите хора, изпреварвайки Amazon, веригата магазини Target и Disney.
Apple е на седмо място сред споменатата възрастова група, докато YouTube е на осмо място.
Любопитен за отбелязване факт е, че Xbox и Nintendo също влизат в топ 10 съответно на 9-то и 10-то място.
За протокола, Samsung е на 11-то място, Microsoft и Google са съответно на 18-та и 19-та позиция.
В топ 50 освен множество автомобилни марки попадат и Sony (24-та позиция), Spotify е на 25-та, докато Intel е на 35-то място, Facebook 39-то, а Nike и Coca Cola са съответно на 48 и 51-ва позиция.
Трябва да отбележим, че проучването е изготвено на база мненията на 6200 американски граждани.