Nvidia обяви начините за възпроизвеждане на Death Stranding в 4К60FPS
PC версията на Death Stranding в момента е в ръцете на журналистите, а от повечето предварителни мнения изглежда, че говорим за солиден порт за компютър. Както много игри, излизащи днес, тя също поддържа DLSS 2.0 на Nvidia.
Според Nvidia Death Stranding може да работи на 4K при 60 кадъра в секунда с всяка една видео карта от серията RTX 20, стига да е активиран DLSS 2.0. В своите собствени тестове специализираният сайт PC Gamer намира тези твърдения за верни и всъщност получи над 70 кадъра в секунда на RTX 2060, използвайки режима на производителност на DLSS 2.0.
Както режимите на производителност, така и този за качеството използват едни и същи техники за реконструкция на изображения, които разчитат на AI и задълбочено машинно обучение, но първият има лек спад в кадрите в секунда, съответно и малко по-лошо качество на изображението. Честотата на кадрите е отключена в PC версията, което е още една страхотна новина – конзолната версия работи в максимум 30FPS.
Напоследък DLSS 2.0 е незаменима опция за голямо количество РС играчи, особено когато се използва с изискващи можещ хардуер игри с Ray-tracing. Например Control, Metro Exodus, а отскоро и Minecraft RTX.
Death Stranding излиза за РС на 14 юли.