Ерик Баптизат е едно от главните действащи лица в разработката на повече от една от хитовите части на Assassin’s Creed поредицата. В последната – Valhalla, той заема третото място във финалните надписи, а неговата роля е тази на гейм директор – човек, който следи за успешното изпълнение на всички процеси.
Без шум в медиите или обявяване в социалните мрежи, канадският разработчик е решил да смени местоработата си след 16 години, отдадени на Ubisoft. Предишният му опит включва ролята на главен гейм дизайнер в Assassin’s Creed 4: Black Flag, Assassin’s Creed Origins и няколко други заглавия.
По официални източници на Axios, Баптизат вече работи в дъщерното студио на Electronic Arts – Motive , oще от април месец тази година.
Motive е една от изгряващите звезди в небесклона от канадски студиа за разработка на игри, за която се носят слуховете, че работи по ребута на научнофантастичната класика Dead Space. Нито EA, нито Баптирзад са коментирали все още новината за трансфера към новото студио. EA Motive вече потвърди, че работи по ново екшън заглавие, базирано на „Междузвездни войни“ серията.