Epic Games придоби и Capturing Reality
Експанзията на Epic Games продължава с придобиването на разработчика, специализирал се в накуката фотограметрия Capturing Reality.
Компанията стои зад RealityCapture – софтуер, който генерира 3D модели, базирани на снимки или лазерно сканирани изображения.
Дейността на Capturing Reality ще бъде внедрена в екосистемата на Unreal Engine, но компанията ще продължи поддръжката на настоящите си клиенти и ще може да добавя нови.
„Нашата мисия е да дадем на клиентите си най-мощното и лесно за използване решение, така че да имат свободата да се фокусират върху бизнеса си“, каза съоснователят на Capturing Reality Мичъл Янкосек.
Неговият партньор Мартин Буйнак добави: „Epic споделя тази мисия и има опит в това да прави съществуващи технологии по-достъпни за разработчиците в индустрията. Очакваме с нетърпение партньорството с техния екип, с който ще ускорим възприемането на нашата технология и ще движим заедно фотограметричната индустрия напред.“
От началото на 2019 година Epic се е заела с ударно придобиване на компании, прибавяйки в портфолиото си 3Lateral, Agog Labs, Psyonix, Twinmotion, Houseparty, Quixel, Cubic Motion, Hyprsense, SuperAwesome, RAD Tools, Tonic Games Group, както и търговски център в Северна Каролина, който ще превърне в свое седалище.