CD Project Red: Подценихме работата по конзолната версия на Cyberpunk 2077
След фалстарта на Cyberpunk 2077, довел до много главоболия за полското студио CD Project Red, от компанията пуснаха видео, в което се опитват да обяснят ситуацията и бъдещите си намерения относно играта.
Във въпросното видео съоснователят на студиото Марчин Ивински признава, че конзолната версия на играта не отговаря на стандартите за качество, на които студиото държи. Той, заедно с борда на директорите, поема цялата отговорност за това, че са пуснали Cyberpunk 2077 в този вид и поднася публични извинения.
Ивински признава, че са подценили работата, необходима, за да накарат Cyberpunk 2077 да върви гладко на PS4 и Xbox One. Пандемията от COVID-19 и работата от вкъщи също е попречила на работната динамика. Вътрешното тестване е пропуснало много проблеми, с които играчите се сблъскаха при стартирането на играта. Ивински обяснява, че до последния момент да се борели да подобрят качеството на конзолната версия, поради което ревю ключовете за PS4 са изпратени към журналистите на 8 декември – по-късно от предвиденото.
Макар и да не е перфектна, студиото е доволно и се гордее с PC версията на играта.
Ивински допълва още, че досега са пуснали три hotfixes на Cyberpunk 2077, като според него това е само началото (на поддръжката на играта). Следващият ъпдейт идват след 10 дни и ще бъде последван от още един по-значителен след няколко седмици. DLC-то ще се забави, като повече информация за него ще има в следващите месеци.
Нейтив next-gen версиите за PlayStation 5 и Xbox Series се очакват през втората половина на годината.
Цялото видео сега:
Източник на снимката: 𝓣𝓲𝓯𝓯𝓪𝓷𝔂