Мобилните играчи във Великобритания двойно повече заради COVID-19
Броят на потребителите на мобилни игри във Великобритания се е увеличил с 50% в периода март-юли 2020 г. Този тип развлечение е привлякло 8,6 милиона нови играчи на Острова.
Броят на феновете на мобилни заглавия е нараснал и в Германия, САЩ и Южна Корея, като там ръстът е от 25% до 34%, сочи доклад на Facebook. 28 милиона са новите играчи в САЩ.
Новите играчи са по-склонни да харчат пари в мобилните игри от вече съществуващите. 41% от новите играчи в САЩ харчат пари всеки месец срещу 23% за “старите кучета“. Средните месечни разходи от нови играчи в страната са 27,20 долара, срещу 17 долара за настоящите. Германските нови играчи харчат повече – 32,45 на месец, срещу 7,21 при същестуващите.
Новите играчи са определени от изследването като хора, които „не са играли мобилни игри преди пика на пандемията от COVID-19 и в момента играят поне час на седмица“, докато съществуващите играчи са хора, които „са играли мобилни игри преди пика на пандемията и в момента играят поне един час седмично.”
Free-to-play заглавията с реклами са предпочитани от всички играчи в проучването в САЩ, Германия, Великобритания и Южна Корея.
Докладът съобщава данни и за излъчването на живо на игри (live streaming). Facebook Gaming отчита над 1 милиард гледани часа за първи път през третото тримесечие на 2020 (част от които вероятно ще се дължи на придобиването на Mixer), докато YouTube Gaming достига 1,7 милиарда гледани часа. Twitch остава първенец с 4.7 милиарда часа.