Контролни въжделения от Remedy
В интервю за GI.biz Теро Виртала споделя, че студиото не гледа на Control като на хит, независимо, че играта беше високо оценена от критиката и към днешна дата е продала над 2 милиона копия.
Същият обаче допълва, че талантливото финландско студио не е разочаровано от продажбите на играта, напротив – играта е върнала своя дев бюджет и е на плюс за студиото. Виртала обаче допълва, че просто продажби в размер на 2 милиона копия за Remedy не спадат към графата хит.
„Наистина сме доволни от успеха на Control. Играта спечели наградите за Игра на годината, продаде над два милиона бройки и продължава да продава – но два милиона все още не са голям хит в нашата индустрия. Когато говорим за големи хитови игри, имаме предвид на ниво индустрия – това е, което целим.“
За сравнение към днешна дата Alan Wake (дебютирал през 2010 година) е продал над три милиона копия, докато оригиналният Max Payne – 4 милиона.
Ние самите сме сериозни фенове на Control, а творбата се предлага за всички популярни платформи – PS4/PS5, Xbox One/Series X/S и PC.
Към днешна дата Remedy работи върху single player частта на Crossfire X заедно със Smilegate. Компанията си партнира с Epic Games и за следващия ѝ голям проект, върху който работи от около година. Финландците работят с Epic и върху втора, по-малка като мащаб игра. И двата продукта обаче не са анонсирани официално, но знаем, че поне един от тях ще се развива във вселената на Control/Alan Wake.