Какво споделя за звуците в TROY Кирил Петрушев, едно от аудио гурутата на CA Sofia
Total War заглавията са изключително комплексни стратегии с голям визуален мащаб. Истината обаче е, че рядко се говори за аудио частта на игрите от именитата поредица.
В блог публикация, поместена в официалния сайт на Total War поредицата, обаче талантливият аудио лийд на Creative Assembly Sofia Кирил Петрушев споделя любопитни детайли около процеса на работа за пресния хит на българите – TROY.
„Първият ни аудио проект, след като се присъединихме към Creative Assembly, беше A Total War Saga: THRONES OF BRITANNIA. Това ни помогна да научим много за това как работи аудиото при Total War игрите. Първото нещо, което видяхме като възможност за подобрение, бяха звуците, издавани от тълпата и груповата вокализация.“
Кирил Петрушев допълва още:
„Аудио екипът в София посвети много време на работа върху околната среда и въздействието на звуците при ръкопашните сражения в TROY. Проучихме четирите климата, които използваме в играта и макар и да не са драстично различни, всеки има своите особености и фауна, които трябваше да бъдат представени.“
Източник на снимките: Creative Assembly Sofia
„Проведохме сесии, при които записвахме в различни части на Гърция, Северна Македония и, разбира се, България, тъй като климатът е подобен на „Северния Егей“. Използвахме и звукови библиотеки от тези региони, включително Турция. Най-интересната част беше изборът на звуците, които най-добре ще ви потопят в атмосферата на Средиземноморието. Опитахме се да направим морските области да звучат по-спокойно, а вълните нежно да галят ушите ви. Когато влезете в открито море на картата на кампанията в TROY, искахме да забележите лека промяна в звуците, които чувате. Може дори да има изненада, но нека оставим въпросната да откриете сами!“
Пълното интервю с Кирил можете да намерите на следния адрес. A Total War Saga: TROY е на пазара и може да бъде закупен от Epic Game Store. През август тази година се очаква и версия за Steam.