Изтеклата информация за историята на TLOU Part 2 не разказва цялата история. Голяма част от твърденията са неверни
В нашият кратък предварителен преглед на The Last of Us Part 2, публикуван в началото на отиващата си седмица, споделихме следното на въпрос от читател, дали изтеклите „spoilers” развалят играта/развръзката: „лийковете ги разгледах из основи след като видях финалните надписи и за щастие те не улавят голямата картина (the big picture), обрисувана от ND. Разбира се като всеки теч, свързан с толкова движена от историята игра, конкретни детайли могат да развалят определени моменти. Но дори да сте се опарили от множеството за съжаление тролове в интернет пространството, обрисуваната от тях цялостна свързаност на действието не съвпада с действителността. Конкретно развръзката просто не я видях в прочетените от мен над 30 страници в Reset Era от 143-страничната спойлър тема за играта. Плюс, преживяването да започнеш това приключение от неговото началото до самия му край е… ще говоря повече в ревюто.“
С вчерашната дата нещо подобно споделя пред Eurogamer и режисьорът на The Last of Us Part 2, Нийл Дръкман. Според вицепрезидента на Naughty Dog в интернет пространството циркулират серия от фалшиви твърдения за развитието на сюжетната линия.
„В интернет има голямо количество отзиви, за които приемаме, че не знаете. Нали? Пълно е с фалшиви твърдения. Нямаме намерение да се включваме и да поправяме всяко фалшиво твърдение, защото така ще развалим преживяването за мнозина – казвайки това, което не е, ние някак си казваме какво всъщност е.“
В интервюто Дръкман коментира, че екипът на Naughty Dog е желал да проучи всички възможности и ситуации, с които една 19-годишна жена може да се сблъска, независимо дали става въпрос за сексуалност или физическо и психическо насилие.
„Ако имате проблеми с това, добре, признавам, това е гадно, но историята е това, което за нас е движеща сила. Може би е иронично и дори тъжно, но смятам, че хората, които се нахвърлят върху нас в момента, са тези, които ще се асоциират най-силно с този вид история. Надявам се обаче играта да има достатъчно силни качества, които да ги привлекат (извън историята) и това да балансира отношението им към продукта.“
Дръкман все пак допълва, че той и неговият екип желаят играчът да разсъждава върху нравствените устои, засегнати в The Last of Us: Part II, завършвайки, че разказаната история не е лесна за поглъщане (духовна) храна.
Очаквайте ревюто ни на 12 юни.