Изхарчили сме 22 милиарда долара за мобилни игри тази година
Потребителите в цял свят са похарчили 32 милиарда долара за приложения през първото тримесечие на годината, сочи доклад на App Annie. Увеличението спрямо същия период на миналата година е с цели 40%.
От тях 21 милиарда долара са изхарчени в магазина на Apple, а 11 милиарда долара в Google Play.
Що се отнася конкретно за гейминг приложенията, потребителите са вложили в тях 22 милиарда долара, което е ръст с 32%. 13 милиарда долара са похарчени в App Store, което е увеличение с 30% на годишна база. Google Play се радва 35% повече постъпления от игри, достигайки 9 милиарда долара през първите три месеца на годината.
Играчите свалят около 1 милиард приложения на седмица, което е с 15% повече от същия период на 2020 година.
Among Us отстъпва първото място на Join Clash 3D, а DOP 2: Delete One Part прави скок от 308 позиции и се нарежда на трето място сред най-сваляните игри.
Анализаторите прогнозират, че мобилните игри ще достигнат 120 милиарда долара потребителски разходи през тази година.
От App Anni обясняват общото увеличение на разходите за приложения на продължаващата пандемия от коронавирус.
„Пазарът се разраства с по-бързи темпове от когато и да е било преди“, посочват от компанията за мобилни анализи.
Ако желаете да работите върху мобилни игри то разгледайте обявите на Gameloft Sofia на следния адрес.