Индустрията за електронни спортове в цифри – космическо развитие, което няма да спре в следващите 4 години
Проучване на Juniper Research представя нови данни, според които приходите от електронни спортове и игри в световен мащаб ще нараснат със 70% през следващите четири години. Прогнозите за приходите през 2021 година се предвиждат да бъдат около 2.1млрд. долара, а през 2025 година се очакват да достигнат до 3.5млрд. долара.
Тези цифри включват приходи от реклама и различни абонаменти за платформи за стрийминг на живо като Twitch и Facebook Gaming, както и за права за излъчване на e-sports, продажби на билети за събития на живо и сделки за спонсорство.
За разлика от приходите, които ще се увеличават стремглаво, то аудиторията, която ще гледа електронните спортове няма да има такова смайващо развитие. 800 млн. фенове е цифрата, която се очаква да се достигне през тази година, а през 2025 година тя ще бъде около 1 млрд. Въпреки това дори на нас ни е трудно да си представим, че 1/7 от населението на Земята, или всеки 1 от 9 човека, ще гледа видео игри. Това са 25% ръст на аудиторията според Juniper, които също така посочват Азия и районите на Тихия Океан като горещите точки, където ще са основно стрийминг феновете.
Един от авторите на изследването споделя, че „Успешните платформи за стрийминг ще бъдат тези, които могат да се погрижат за разликите в географските региони, като включат местни популярни стрйимъри и игри в различни eSports събития.“
На следния адрес можете да се регистрирате и изтеглите цялото проучване на Juniper Research.