Gameloft с любопитен доклад за доверието към брандовете на играчите и потребителите, които не играят редовно игри
Играчите вярват повече на конкретни брандове, отколкото потребителите, които не използват редовно развлекателен софтуер, твърди Gameloft. Според компанията майка на българското студио Gameloft Sofia, сериозните плейъри обаче предпочитат да купуват от брандове, чиято цел не е единствено финансова изгода.
Информацията получаваме от доклад на мобилния гигант за Brands, носещ името Gamers & Brands. Въпросният е базиран на три конкретни проучвания, включващи над 80 хиляди души, 1800 популярни марки и в сътрудничество с отделните бизнеси на Vivendi.
В доклада играчите са наречени „потребителски активисти“, а 58% от споменатите 80 хиляди предпочитат да купуват от брандове, чиято цел е различна от просто трупане единствено на печалба. При не-геймърите числото е 51%.
Според Gameloft по-голямата част от играчите имат високи очаквания от брандовете, като 44% от интервюираните са споделили, че съдържанието, предоставено от популярни марки, не е достатъчно съдържателно за тях.
В същото време 62% от играчите са споделили, че вярват повече на социално и екологично отговорните марки, за разлика от 55 на сто от не-геймърите.
В резултат на това доверие геймърите са по-склонни да действат като усилвател за идеите и маркетинговите походи на даден бранд, като 57 на сто от играчите твърдят, че играят ролята на източник на съвети за своите приятели и семейства, за разлика от 48 на сто от не-геймърите.
Петте най-съдържателни марки за геймърите според проучването на Gameloft са Google, Tesla, Mercedes-Benz, BMW и YouTube.
Ако желаете да се присъедините към екипа на Gameloft Sofia можете да разгледате обявите на родното студио тук.