Ето защо цената на Star Wars: Squadrons ще бъде по-ниска
EA не се страхува да провежда гъвкава политика с цените на игрите.
Тези, които следят новините в гейм индустрията, вероятно вече знаят, че Star Wars: Squadrons няма да е на пълна цена от 60 долара.
Проектът на Motive не е разработван дълго и е идеален кандидат да засили каталога на EA през есента. Така Star Wars: Squadrons стана фокусирана върху мултиплейър игра за 40 долара. По-ниската цена по същество казва на играчите, че не трябва да очакват мащабна игра и това наистина е било намерението на EA.
В разговор след обявяването на финансовите резултати на EA за Q2, издателят беше попитан защо избра тази цена, за разлика от някоя от по-често срещаните крайности (60 долара или безплатна игра).
„Всички игри имат различни мащаби и повечето от нашите игри в момента имат огромен мащаб“, казва директорът по операциите Блейк Йоргенсен.
„Създадохме тази игра, за да се фокусираме наистина върху това, което чухме от самите потребители за една от най-големите им фантазии – тази, в която могат да летят с изтребителите X-Wing и TIE-Fighter и да влязат в битка с тях. Star Wars: Squadrons няма дълбочината на някои от нашите игри, но все пак е невероятна игра и затова избрахме да я оценим на малко по-ниско ниво, за да позволим достъп на възможно най-много хора, които са имали тази фантазия за Star Wars“.
Йоргенсен също изтъкна, че това не е първият път, когато EA пуска една от големите си игри на цена под 60 долара.