Цитат на деня: Хидеки Камия за оригиналния Devil May Cry (DmC)
Екшън класиката от трето лице на Capcom, Devil May Cry, промени представите ни завинаги колко грациозно може да изглежда игра от жанра. Както е известно на по-старите играчи обаче, DmC всъщност започва живота си като четвърта част на Resident Evil, режисирана от големия Хикеди Камия (режисирал преди това култовия Resident Evil 2).
Няма какво да се лъжем, подобно решение трудно би се взело в моментната ААА среда на гейм индустрията, но в случая определено сме благодарни на Capcom, че са дали шанс на младия тогава Камия да реализира алтернативния си вариант на RE. Особено след след 6 големи игри от серията, част от тях от най-високо ниво. Нека не забравяме, че проектът Devil May Cry до голяма степен е отговорен да имаме и друга класическа серия, стартирала от садистично креативния ум на японеца – Bayonetta.
Така, използваме възможността да предложим какво споделя за оригиналната игра Камия преди много години:
“При вече напреднала разработка осъзнахме, че можем да вкараме в паметта възможност за държане на два пистолета и меч. Тогава решихме да закачим меча на гърба на Данте и да назначим различни бутони за споменатите оръжия. По този начин играчите могат да сменят двете оръжия за части от секундата.“
Припомняме, че DmC прави премиерата си през 2001 година за PlayStation 2. Ако имате желание да я играете на модерни платформи, то добрата новина е, че тя е достъпна за PS4/PS5, Xbox Series S/X, Switch и PC.