Цитат на деня: Макс Шейфър за оригиналното Diablo
Уикендно публикуваме цитат, свързан с една от най-обичаните и емблематични игри за всички времена – оригиналното Diablo. Дебютиралата през 1996 година ексклузивно за PC творба продължава да се играе от хиляди играчи, а може и да се закупи в дигитален вариант от платформи като GOG.
Цитатът e Макс Шейфър, единият от създателите на Condor Games (Blizzard North) – разработчикът на първото Diablo. За незапознатите, Condor Games пичва идеята на Blizzard Entertainment, която е одобрена впоследствие от именитото студио. Любопитен факт може да представлява също и бюджетът на оригиналното Diablo, който се равнява на 500 хиляди долара. Друг любопитна подробност е последвалият порт за оригиналния PlayStation, който няма графичните достижения на PC оригинала, но предлага кооперативна игра за до двама души на един екран.
И така, ето какво споделя по темата Diablo Макс Шейфър:
“Имахме желание да създадем RPG, което да рефлектира как ние играехме Dungeon and Dragons като деца – удряш „монстъра“ и събираш плячката. Мисията, която си поставихме, беше да осигурим максимално бърз преход между старта на играта и момента, в който трепете скелети.“
Завършваме днешния „цитат на деня“ с оригиналния „In Store“ трейлър на Diablo: