Бивш програмист на Naughty Dog: PlayStation 5 и Xbox Series X игрите ще надскочат качеството на лицевите анимации в The Last of Us Part II
В рамките на отиващата си генерация пресният продукт на Naughty Dog, The Last of Us Part II, предложи категорично най-добрите лицеви анимации на модели, рендрирани в реално време. Според бившия програмист на Naughty Dog Франциско Айса обаче, достиженията на „кучетата“ ще бъдат задминати на хардуера от следващата генерация, заседнал в PlayStation 5 и Xbox Series X.
Франциско Айса е работил върху няколко ААА заглавия за Naughty Dog и Rockstar. Конкретно за второто студио той е имал ролята на геймплеен програмист на Grand Theft Auto 5 and Red Dead Redemption 2.
В интервю за Gaming Blot той споделя следното:
„Ако си пуснете The Last of Us Part II, просто погледнете техните лицеви изражения, те са толкова добри, че някои от тях ме карат да гледам с невярващ поглед. И не забравяйте, че аз ги виждах всеки ден, но те продължава да ме впечатляват силно. Това ниво на качество ще стане още по-високо.
Това ще се дължи основно на количеството данни, с които ще можем да работим. Мисля, че ни чака тенденция не само на по-големи светове, но и на по-правдоподобни такива, изпълнени с още по-живи персонажи.“
Дано. The Last of Us Part II е на пазара от малко повече от месец, докато двете конзоли на Sony и Microsoft – PlayStation 5 и Xbox Series X – ще направят дебюта си в края на 2020 година.