Apple започва чистка в Apple Arcade, която ще засегне и разработчиците
усApple Arcade на този етап определено не е успехът, на който се надяваше американският гигант. Компанията прекратява договори с някои разработчици на Apple Arcade в опит да се съсредоточи върху софтуерни продукти с по-голям акцент върху дългосрочната ангажираност.
Според доклад на Bloomberg, източници, запознати със ситуацията, твърдят, че в средата на април е имало множество обаждания към разработчици, които работят върху игри за абонаментната услуга, да се прекратят договорите им, тъй като игрите в процес на разработка не са имали достатъчно високо ниво на „ангажираност“.
Вместо това Apple иска да намери игри, които да добави към услугата, които ще ѝ помогнат да задържи играчите след първоначалния 30-дневен безплатен пробен период, след което услугата струва 4,99 долара на месец за достъп без реклами и микротранзакции до библиотека със заглавия.
На разработчиците, чиито договори са приключени, е казано, че Apple ще работи с тях по бъдещи заглавия, за да отговори на изместения фокус на компанията.
Един пример за заглавие, чийто успех Apple иска да възпроизведе, е Grindstone, твърдят още източници на Bloomberg. Въпросното е е пъзел забавление със стотици нива и непрекъснати актуализации.
Apple Arcade стартира миналата есен, докато по същото време Google стартира своя абонамент за Play Pass на същата цена – въпреки че отговорът на Google съдържа съществуващи игри, а не с фокус върху върху нови ексклузиви като Apple Arcade.
Ако желаете да бъдете част от наистина успешни пазарно мобилни развлекателни услуги, можете да проверите обявите за работа на Gameloft Sofia.