Activision-Blizzard трябва да назначи над 2000 души, за да посрещне нуждите на своите заглавия
Activision-Blizzard планира да назначи над 2000 души, за да посрещне предстоящите производствени нужди, съобщава изпълнителният директор на компанията Боби Котик в интервю за GI.biz.
Необходимостта от нови служители идва само година и половина, след като компанията уволни над 800 души по същото време, по което обяви година на рекордни приходи. Този месец пък студиото затвори офиса си във Версай, Франция, а по-рано тази година в Хага. От Activision-Blizzard обясняват, че това се дължи на вътрешно преструктуриране.
Масовите съкращения през 2019 г. оказаха най-голямо въздействие върху Blizzard, фирмения сегмент, отговорен за четири от шестте франчайза, върху които Activision-Blizzard планира да се съсредоточи през следващите тримесечия. Това са Call of Duty, Candy Crush, World of Warcraft, Hearthstone, Diablo и Overwatch.
Предварителните продажби на World of Warcraft: Shadowlands, която предстои да излезе на 23 ноември, са рекордни за компанията.
Activision-Blizzard очаква да доставя по-чести и по-големи порции ново съдържание в основната игра World of Warcraft и World of Warcraft Classic в бъдеще, както и „основни иновации“ за Overwatch. Компанията също така предвижда, че Call of Duty, World of Warcraft, and Candy Crush ще генерират поне по 1 млрд. долара в рамките на тази финансова година.