8 месеца след дебюта си, Call of Duty: Mobile е по-силна от всякога
Call of Duty: Mobile е преминала 250 милиона изтегляния след осем месеца на пазара, научаваме от Sensor Tower.
Тази цифра включва всички международни версии на играта, която е сътрудничество между китайската Tencent и Activision Blizzard, налични както в App Store, така и в Google Play.
Call of Duty: Mobile стартира на 1 октомври 2019 г. и оттогава тя е изтеглена 250 милиона пъти и е донесла приходи от 327 милиона долара.
Според Sensor Tower играта отбелязва увеличение на приходите от февруари – нещо, за което допринася и глобалното разпространение на COVID-19. Пикът през 2020 г. беше 53 милиона долара през май, вторият най-доходоносен месец на играта след началото на октомври.
Средно шутърът е печелил 40 милиона долара за всеки месец, през който е бил достъпен по целия свят.
Най-важният пазар на Call of Duty: Mobile е САЩ, който води по отношение както на инсталациите, така и на приходи от крайни потребители. По-впечатляваща е силата на играта в Бразилия, която е третият по големина пазар както за изтегляне, така и за разходи на играещите.
През април 2020 година Activision Blizzard направи смела крачка в е-спорта с Call of Duty: Mobile, като определи награден фонд от 1 милион долара за първия си турнир: Световния шампионат.
Ако имате желание да сте част от разработката на успешни мобилни приложения в България, то проверете обявите на Gameloft Sofia на следния адрес.