67% от разработчиците са доволни от работата от вкъщи
67% от разработчиците твърдят, че продуктивността им е същата или по-добра откакто работят от вкъщи, сочи проучване на Game Developers Conference, направено сред над 3000 дивелъпъри.
20% от тях работят в студиа с над 500 души, 13% в студа с между 2-5 служители, 19% са фрийленсъри, а останалите са някъде по средата. 57% от запитаните са от Северна Америка, а 26% от Европа.
На всички е зададен въпросът: „Как смятате, че работата от вкъщи се е отразила на вашата креативност и/или продуктивност?“. 15% твърдят, че тя се е увеличила сериозно, 20% казват, че се повишила донякъде, 32% отговарят, че е останала същата, според 24% е намаляла донякъде, 8% считат, че много е намаляла, а 2% не работят от вкъщи.
За сравнение, същото проучване от миналото лято е посочило, че 59% от разработчиците работят по същия начин или по-добре у дома, отколкото в офис. Явно изминалите месеци са помогнали на все повече представители на индустрията да се напаснат към работата от разстрояние в следствие на пандемията от коронавирус.
Сред трудностите, пред които се изправят работещите от вкъщи представители на гейм индустрията, се нареждат разсейване от останалите членове на семейството, безкрайни срещи в Zoom и трудности в общуването с другите членове на екипа, самота и затруднение да останат фокусирани и мотивирани.
На вас как ви се отразява работата от вкъщи? Какво ви харесва? Какви са предизвикателствата, пред които се изправяте? Ще се радваме да споделите в коментарите!
Тазгодишното издание на GDC ще се проведе онлайн от 19 до 23 юли.